Арганізацыя, упаўнаважаная на ажыццяўленне
адміністрацыйнай працэдуры:
Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
Пералік дакументаў і (або) звестак, што прадстаўляюцца
зацікаўленымі асобамі ў арганізацыю для ажыццяўлення адміністрацыйнай
працэдуры:
- заява аб змяненні ліцэнзіі па форме згодна з дадаткам 2;
- дакумент, які пацвярджае выплату дзяржаўнай пошліны (за выключэннем выпадкаў выплаты дзяржаўнай пошліны праз выкарыстанне аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы і наяўнасці ў заяве аб змяненні ліцэнзіі звестак аб гэтым з указаннем уліковага нумара аперацыі (транзакцыі), а таксама змянення ліцэнзіі ў сувязі са змяненнем заканадаўства);
- дакумент, які пацвярджае пераход ліцэнзіі ў сувязі з рэарганізацыяй ліцэнзіята - юрыдычнай асобы (копія перадаткавага акта, раздзяляльнага балансу, устаноўчых дакументаў, пры зліцці, далучэнні іншы дакумент або яго копія, з якіх відавочным чынам вынікае факт рэарганізацыі ліцэнзіята - юрыдычнай асобы і пераход ліцэнзіі да іншай юрыдычнай асобы ў выніку такой рэарганізацыі) , - пры звароце за змяненнем ліцэнзіі ў сувязі з рэарганізацыяй ліцэнзіята - юрыдычнай асобы;
- копіі ўстаноўчых або іншых арганізацыйна-распарадчых дакументаў ліцэнзіята - юрыдычнай асобы (юрыдычнай асобы, да якой перайшла ліцэнзія), якія вызначаюць статус адасобленага падраздзялення гэтай юрыдычнай асобы, у якім ліцэнзіят (юрыдычная асоба, да якой перайшла ліцэнзія) мае намер пачаць (прадоўжыць, спыніць) ажыццяўляць ліцэнзуемы від дзейнасці, - пры звароце за змяненнем ліцэнзіі ў сувязі са змяненнем пераліку адасобленых падраздзяленняў, у тым ліку іх наймення і (або) месца знаходжання, або рэарганізацыяй ліцэнзіята - юрыдычнай асобы;
- звесткі аб работніках, якія ажыццяўляюць ліцэнзуемы від дзейнасці (прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), інфармацыя аб адукацыі і вопыце работы), па форме, вызначанай Кіраўніцтвам справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь (пры звароце за змяненнем ліцэнзіі ў сувязі з рэарганізацыяй ліцэнзіята - юрыдычнай асобы).
Тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:
15 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры
правядзенні ацэнкі або экспертызы - 25 працоўных дзён
Тэрмін дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія
выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры:
бестэрмінова
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні
адміністрацыйнай працэдуры:
5 базавых велічынь
Прыём па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур:
панядзелак-пятніца: з 9.00 да 18.00, перапынак з 13.00 да 14.00;
г. Мінск, вул. Чырвонаармейская, 7, каб. 301;
тэл. (8017) 368-12-82;
Скарбеж Аксана Віктараўна, саветнік упраўлення
гуманітарнай дзейнасці Дэпартамента па гуманітарнай дзейнасці Кіраўніцтва
справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь;
e-mail: info@dha.gov.by;
Інтэрнет-сайт: dha.gov.by;
тэл./факс (8 017) 270-70-39.